dimarts, 10 de juliol del 2012

En un moment difícil, cal opinar ¡¡¡

Estem passant per moments difícils política, social i econòmicament. Estem perdent l'esperança de continuar millorant com a poble i com a persones. Estem començant a tenir por en pensar quin futur tindran els nostres fills.
És per això moment d'opinar, de proposar amb valentia i també potser de dir prou a moltes coses que ens volen fer veure que són la única solució.
Per això em proposo tornar a escriure regularment en aquest blog.
Ho vull fer al voltant de tres temàtiques: l'actualitat social i política, la meva professió (la psicologia i la docència a la Universitat) i també per que no al voltant de les meves aficions (el bàsquet de Lleida i sobretot el meu equip de futbol, el Real Zaragoza)

Us animo a entrar al meu blog, a comentar els meus escrits, a contestar les meves enquestes.... a debatre , a generar opinió i sobretot a continuar vius i actius ¡¡¡